2013. június 12., szerda

6. rész


http://24.media.tumblr.com/tumblr_ma1cjhonxZ1rfw5uoo4_500.gif


6. rész
*Dóri szemszög*

- Dóri, Dóri, Dóri, Dóri, Dóriiiiiiii!- ugrált az ágyamon Minseo.
- Fejezd be, mert tengeri beteg leszek…- dünnyögtem csukott szemmel.
- Ideje lenne felkelni- feküdt be mellém az ágyba.
- Miért, mennyi az idő?- kérdeztem ásítva.
- 2 óra…- mosolygott.
- Kb. 2 éve aludtunk utoljára ilyen sokáig…- nyújtózkodtam- Basszus, hogy én mekkora baromságot álmodtam…
- Mit?
- Álmomban arra ébredtem, hogy csengetnek, kimentem ajtót nyitni és Tao állt az ajtóba. Én megijedtem, pofán sikítottam és rávágtam az ajtót.
- Komolyan?- nevette el magát Minseo.
- Igen…- nevettem én is- Aztán felébredtem arra, hogy valaki ugrál az ágyamon.
- Jézusom, mik vannak…- tettette az ártatlan Minseo- És ilyen emberek szabadon mászkálnak az utcán…
Már majdnem visszaaludtunk, amikor megszólalt a csengő.
- Öhm… jó ötlet ajtót nyitni?- néztem rémülten Minseo-ra.
- Gyere, együtt kinyitjuk- mászott ki az ágyból.
- Hozz egy serpenyőt!
Minseo nevetve jött utánam. Először csak résnyire nyitottam ki az ajtót, de mivel nem láttam senkit, muszáj volt kihajolnom. Baekhyun hirtelen termett előttem, én pedig annyira megijedtem, hogy felsikítottam.
- Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni- mosolygott nyugtatóan Baekhyun.
- Hú… Te ne haragudj, hogy sikítottam…
- Horrort néztetek?- lépett elénk Kris.
- Nincs az az Isten!- mosolygott Minseo.
- Csak Tao-val álmodtam- vakargattam a tarkóm zavartan.
- Akkor már értem, hogy miért ijedtél meg… Tao kész horrorfilm- mosolygott Chanyeol.
- Gyertek be!- lépett félre Minseo.
Mindhárman bejöttek és Baekie egy táskát nyújtott felénk mosolyogva.
- Mi ez?- kérdeztem csodálkozva.
- Mondtuk tegnap, hogy Kyungsoo főz nektek ebédet… Tessék!- Baekhyun.
- De… Komolyan?- lepődött meg Minseo.
- Igazán nem kellett volna ezért fáradni… Köszönjük szépen nektek, és Kyungsoo-nak is!- vettem el a zacskót.
- Remélem szeretitek a kimchit…- Kris.
- Ugye nem csípős?- néztem a fiúkra.
- Nem, D.O úgy készítette, hogy a tiétekbe nem tett chilit- Chanyeol.
- D.O?- vett elő evőpálcikákat Minseo.
- Kyungsoo beceneve…- mosolygott Baekhyun.
- Csak neki van ilyen beceneve?- ültem le velük szembe a fotelbe.
- Nem, még van 1-2 becenevesünk… Pl. én is!- mosolygott Kris.
- Tényleg?- csodálkozott Minseo.
- A rendes nevem Wu Fan. Kínai vagyok!
- Komolyan? Ahhoz képest nagyon jól beszéled a koreait.
- Ti is jól beszélitek… Európaiak vagytok?- Chanyeol.
- Igen!- bólintottam- Magyarok vagyunk.
- De a Minseo koreai név!- csodálkozott Kris.
- Igen, ez amolyan… becenév féle…- mosolygott Minseo.
- Ti ettetek már?- kérdeztem a fiúktól.
- Igen, mi ebédeltünk otthon- mosolygott rám Baekhyun.
- Mondjátok meg Kyungsoonak, hogy isteni finom lett a kimchi- nyelte le az első falatot Minseo.
- Rendben, átadjuk neki!- Chanyeol.
Miközben ettünk, Kris nagyon sokszor sandított a szobám ajtajára.
- Nagyon szépen köszönjük az ebédet!- tettem le mosolyogva az asztalra a tányérom.
- Megnézhetem a szobátok?- szólalt meg hirtelen Kris, mire mindenki értetlenül nézett rá.
- Persze…- keltem fel a fotelból- Melyiket szeretnéd először látni?
- Ezt!- mutatott határozottan az én ajtómra.
Kinyitottam az ajtóm, ő pedig azonnal bekukkantott.
- Öhm… Nagyon szép szobád van… Igazi csajos kuckó!- mosolygott Kris zavartan.
- Kicsit kupi van…- mosolyogtam zavartan.
- Látnád Tao szobáját... Ha nálad kupi van, akkor ott atomrobbanás volt…- nevetett Channie.
- Inkább kihagynám… Még a végén nem jutnék ki onnan épségben…
- Megnézhetem a te szobádat is?- fordult Minseo felé Kris.
- Persze!
Átmentünk a másik szobába is, Kris ott is mindent alaposan végignézett, majd vissza kiültünk a nappaliba.
- Kris?- szólította meg értetlen tekintettel Bakehyun.
Kris valami ismeretlen nyelven szólalt meg, mire Baekhyun és Chanyeol arcára kiült a döbbenet. Először azt hittem nem értik, mit mond, de aztán Chanyeol ugyanolyan nyelven válaszolt neki. Minseoval értetlenül néztük egymást, egy szót sem értettünk abból, amit a fiúk beszéltek.
- Ne haragudjatok!- szólalt meg hirtelen Kris koreaiul- Tudom, hogy ez nagyon illetlen volt veletek szembe, de… Mindegy is- mosolygott.
- Öhm… semmi baj- mondta Minseo.
- Nincs kedvetek eljönni hozzánk?- kérdezte mosolyogva Baekhyun.
- Hát… Nem tudom jó ötlet-e…- húztam el a szám.
- Mindenki otthon lesz… 11-en fogjuk megakadályozni, hogy az a vadbarom bántson titeket- Chanyeol.
- De azt sem igazán szeretnénk, hogy miattunk legyen veszekedés a baráti társaságban…- biggyesztette a száját Minseo.
- Mi pedig nagyon szeretnénk, ha eljönnétek… Légyszi!- vettette be Chanyeol az ázott kutyaszemeit.
- Na jó!- adtuk be a derekunkat Minseoval- De amint balhé lesz, mi hazajövünk!
- Megegyeztünk!- fészkelődött boldogan Channie.
- Akkor mi gyors felöltözünk, meg embert faragunk magunkból, és indulhatunk is- mosolyogtam.
- Oké!
Minseoval bementünk a szobánkba, mindketten felöltöztünk, bementünk a fürdőbe fogat mosni, és megfésülködni, majd néhány fontosabb cucc összepakolása után kimentünk a fiúkhoz.
- Indulhatunk?- kérdezte Kris.
- Igen, kész vagyunk!- bólintottam mosolyogva.
- Hát akkor induljunk!- pattant fel boldogan Channie.
Channien nevetve indultunk el a fiúk háza felé.

1 megjegyzés:

  1. Istenem de kis cuki mindenki. Changyolnak tuti bejön a Dóri :3 viszont Kris kicsit fura volt, de neki meg a Minsoe, mi lesz ebből... Mindkét lány szerelmi háromszögbe fok kerűlni. :D

    VálaszTörlés