2014. április 16., szerda

35. rész




35. rész
*Dóri szemszög*

- Benned van- mutatott Layre a fiú- Nálad van most Luhan képessége.
   Csend telepedett a nappalira. Mindenki hatalmas szemekkel meredt Chenre, Luhanra és Layre.
- Ez biztos?- kérdezte Suho.
- Neeem, ez csak valami félreértés lehet- nézett ránk rémülten Lay- Miért lenne nálam Luhan képessége? Nem én öltem meg… Nem én voltam…
- Tegyünk egy próbát!- mondta Luhan- Rettenetesen szomjas vagyok… Képzelj el a kezedben egy pohár narancslevet…
- Én erre nem vagyok képes!- Lay egyre kétségbeesettebben.
- Csak próbáld meg!- biztatta Luhan.
   Lay elmélyülten bámulni kezdte a kezét, amibe nem sokkal később megjelent egy pohár narancslé.
- Nem, ez nem lehet…- nézett ránk könnyes szemekkel- Miért én kaptam meg Luhan képességét? Nekem nem kell, én… Én nem… Nem akarok meghalni!- tört ki belőle a sírás.
- Hééé…- simítottam végig a hátán- Már miért kellene meghalnod?
- Hogy Luhan visszakapja a képességét!- sírta.
- Nem foglak megölni- fogta meg Lulu barátja kezét- Tudom, hogy nem önszántadból vetted el tőlem, sőt, ha te nem küzdesz értem, én már rég nem lennék… Nem lehetek elég hálás azért, amit értem tettél…
- De hát a képességed!?- kiabálta sírva Lay- Nem fogom tudni kezelni, nem megy, én…
- Lay, kérlek, nyugodj meg!- fogtam meg az arcát.
   Lay szép lassan abbahagyta a sírást.
- Beszélnünk kellene a főnökkel…- mondta Minseo- Hátha ő tud valami megoldást erre, ami nem Yixing megölése…
- Rendben, induljunk!- ugrott fel Luhan és Lay.
- Felejtsétek is el, hogy ti kiteszitek a lábatokat most ebből a házból!- ripakodott rájuk Kris- Most azonnal visszafekszetek mindketten pihenni!
- De hát…- kezdtek volna tiltakozni.
- Nem muszáj mindig nekünk menni… Most őt hívjuk ide!- hozta be a konyhából a mobilját Min. Beszélt a főnökkel, aki negyed óra múlva már az ajtónkon kopogott.
- Jó napot!- köszöntünk neki, amikor belépett a nappaliba.
- Sziasztok!- nézett körbe, majd megakadt a szeme Luhan és Lay véres ruháin- Úristen, veletek meg mi történt?
- Emiatt hívtuk ide- szólalt meg Minseo- Van egy kis problémánk…
- Dórit, Luhant és Layt tegnap megtámadták, és…- Baekhyun.
- Luhant… Luhant hasba szúrták, és… Meghalt, de… de Lay megmentette- még mindig láttam magam előtt Luhan élettelen testét, és a semmibe meredő szemeit.
- Viszont, mivel meghalt…- folytatta Chen.
- Elvesztette a képességét- fejezte be a főnök Chen mondatát.
   Megint csend telepedett a nappalira. A főnök gondolkodva nézte a fiúkat.
- Hozzád került a képessége, igaz?- intézte Layhez a szavait.
- Igen, de én…- kezdett bele Lay.
- Tudom, hogy nem akartad elvenni tőle- legyintett a főnök- Mindhárman jól vagytok?
- Igen!- mondtuk egyszerre.
- Azért hívtuk ide, hogy megkérdezzük… Tud nekünk segíteni, hogy visszakaphassam a képességem?- Luhan.
- Még régebben az egyik nagyon kedves barátom hasonlóan járt, mint ti… Csak őt nem megölték, hanem balesetet szenvedett a barátnőjével. Jong Min meghalt, a mentősök élesztették újra. Mivel a barátnője küzdött az életéért a mentősök érkezéséig, ezért ő kapta meg Jong Min képességét.
- És neki alapból volt képessége, vagy csak Jong Miné?- kérdezte Chanyeol.
- Volt neki, ha jól emlékszem hasonló, mint Dórié...
- Tényleg?- néztem csodálkozva a főnökre.
- Igen, de nem vagyok benne biztos…
Na mindegy, a lényeg az, hogy Jong Min bátyja ismert egy embert, akinek az a képessége, hogy egy képességet másnak adhasson. Viszont ő csak ilyen esetekben volt hajlandó használni az erejét.
- Tudja, hogy hol van most ez az ember?- kérdezte Lay.
- Én sajnos nem, de felveszem a kapcsolatot Jong Minnel, tudni fogja. Viszont… Mi történt pontosan?- nézett körbe a főnök.
- Én… én azt hiszem, most inkább kimegyek…- hátráltam az ajtó felé.
- Minden oké?- nézett aggódva Baekhyun.
- Persze, csak… Nem szeretném újra hallani… Nem szeretném újra átélni…
- Kimenjek veled?- Baekie.
- Nem kell… Jól vagyok…
   Úgy döntöttem, hogy a konyhába megyek, és iszom egy kis narancslevet, miközben próbálom elterelni a figyelmem arról, amiről a nappaliba beszélgetnek. Arra számítottam, hogy egyedül leszek a konyhában, de legnagyobb meglepetésemre Taot találtam ott.
- Hát te mikor sunnyogtál ki?- kérdeztem csodálkozva.
- Már egy ideje itt vagyok- mosolygott.
- Miért jöttél ki?- ültem le mellé.
- Túl sokan voltunk a nappaliba, és úgy éreztem nagyon gonosz hangulatba vagyok… És te?
- Megkérdezte a főnök, hogy mi történt tegnap, és… Nem szeretném még egyszer hallani, mert akkor… Látom magam előtt az egészet, és... nem akarom…
- Azért jól vagy?- Tao szemében láttam a törődést.
- Igen, csak szeretném elfelejteni ezt az egészet- bólintottam mosolyogva.
   Egy kis ideig csendben kortyolgattuk az üdítőnket, de én végig egy kérdésen gondolkodtam.
- Amúgy… Miért van az, hogy akárhányszor jön a főnök, vagy mi megyünk hozzá, te menekülsz? Múltkor is, amikor véletlenül összefutottál vele, olyan ideges lettél… Olyan, mintha kerülnéd…
- Talán mert tényleg kerülöm!- mondta bunkón Tao.
- Miért?- kérdeztem kíváncsian.
- Nem teljesen mindegy neked, te kotnyeles liba!- kiabált ingerülten.
- Hé, Tao! Nyugodj meg!- simítottam végig az arcán. Láttam, hogy most a gonosz énje próbál rajta felülkerekedni.
- Én… Ne haragudj!- nézett rám kétségbeesetten.
- Mi történt?- futott be rémülten Baekhyun és Kris.
- Minden rendben van, csak Tao gonosz énje úgy döntött, hogy régen mutatkozott- nyugtattam meg a fiúkat.
- Nem bántott?- ölelt meg Baekhyun.
- Nem, egy ujjal sem ért hozzám.
- Ne haragudjatok!- hajtotta le szomorúan a fejét Tao.
- Ugyan. Nem történt semmi, és különben is azért vagyunk, hogy segítsünk neked. Hallod?- nyúltam az álla alá, hogy a szemembe nézzen- Ne emészd magad emiatt…
- Mi történt?- jött be Minseo is.
- Nem történt semmi- mosolyogtam rá.
- De ha nincs képességed, történhetett volna…- Tao.
- Kérlek, fejezd be az önmarcangolást!- fogtam meg a kezét, hogy megint megnyugtassam. Minseo odajött hozzánk, és megölelte Taot.
- A főnök?- kérdeztem.
- Luhannal és Layel beszélget- Minseo.
- Mindjárt jövök- engedtem el Tao kezét.
   Visszamentem a nappaliba, ahol a főnök épp Luhant biztatta, hogy vissza fogja kapni a képességét.
- Beszélhetek önnel?- léptem a főnök mellé.
- Persze, hallgatlak!- mosolygott.
- Öhm… négyszemközt…
- Óh… Rendben! Merre menjünk?
- Mondjuk az udvarra?
- Rendben!- kelt fel a fotelből.
- Dóri… Valami baj van?- nézett aggódva Lay.
- Nem, minden oké!- mosolyogtam rá.
   Kimentünk az udvarra és leültünk a függőágyra.
- Miben segíthetek?- nézett rám kedvesen mosolyogva.
- Szeretnék kérdezni valamit, de szeretném, ha őszintén válaszolna…
- Ez nagyon komolyan hangzik… Mondjad csak!
- Honnan ismeri Taot?- kérdeztem.
- Taot? Ismernem kellene?- látszott rajta, hogy nem őszinte.
- Uram! Tao folyamatosan kerüli önt, múltkor, amikor véletlenül összefutottak, Tao nagyon ideges volt… Egyértelmű, hogy ismerik egymást… Honnan?
- Én… én…
- Uram…- fogtam meg a kezét.
- Tao… Tao a fiam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése